تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 19:08
144 بازدید
کد خبر : 206710

دانلود زیرنویس فیلم Pattathu Arasan 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Pattathu Arasan 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Pattathu Arasan 2022 زیرنویس فیلم هندی پادشاه سلطنتی یک فیلم درام ورزشی اکشن به زبان تامیل محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی A. Sarkunam و تهیه‌کننده Allirajah Subaskaran از Lyca Productions است. آتاروا، راجکیران، آشیکا رانگانات و راادیکا ساراثکومار در نقش‌های اصلی آن بازی می‌کنند. طرح در پس زمینه مزارع فوفل با

دانلود زیرنویس فیلم Pattathu Arasan 2022 زیرنویس فیلم هندی پادشاه سلطنتی یک فیلم درام ورزشی اکشن به زبان تامیل محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی A. Sarkunam و تهیه‌کننده Allirajah Subaskaran از Lyca Productions است. آتاروا، راجکیران، آشیکا رانگانات و راادیکا ساراثکومار در نقش‌های اصلی آن بازی می‌کنند. طرح در پس زمینه مزارع فوفل با پوشش سبز در نزدیکی Thiruvaiyaru است. موسیقی فیلم توسط غیبران ساخته شده است و لوگاناتان سرینیواسان فیلمبرداری و تدوین را راجا محمد انجام داده است. این فیلم در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۲ در سینما اکران شد. نقدهای متفاوت تا مثبت منتقدان را دریافت کرد و به موفقیت تجاری تبدیل شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Pattathu Arasan 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Pattathu Arasan 2022 پوثهاری بازیکن سابق کبادی است که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیکنان شناخته می شود. او دو زن دارد. خانواده با شادی در کنار هم زندگی می کنند. هر چند یکی با یکی از همسرانش وراث زیادی داشته باشد و یکی با دیگری ورثه داشته باشد، اما طبق قانون باید اموال به طور مساوی تقسیم شود.

دانلود زیرنویس فیلم هندی پادشاه سلطنتی ۲۰۲۲ این فیلم به طور آزمایشی Atharvaa 18 نام داشت. در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲، عنوان فیلم Pattathu Arasan اعلام شد و Lyca Productions اولین پوستر ظاهری فیلم را منتشر کرد. آشیکا رانگانات بازیگر چوب صندل برای ایفای نقش اصلی زن در این فیلم طناب زد. فیلم عمدتاً در مزرعه برگ فوفل در نزدیکی تانجاور فیلمبرداری شده است.

زیرنویس فیلم Pattathu Arasan 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Pattathu Arasan 2022 لوگش بالاچاندران از تایمز ایندیا به این فیلم ۲.۵ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: «به طور کلی، پاتاتو آراسان سارکونام ممکن است برای تعداد کمی کار کند، اما ای کاش کسی ایده‌های ابداعی را وارد این ژانر می‌کرد». Yuvashree از ABP Live 2.5 از ۵ ستاره را به خود اختصاص داد و نوشت: “اگر فقط برخی از صحنه های احساسی ترسناک کوتاه شده بود و صحنه های مبارزه کمی بیشتر در آن گنجانده شده بود، پادشاه عنوان واقعاً گروه را تکان می داد.” Chandhini R از Cinema Express به این فیلم ۲ از ۵ ستاره داد و نوشت: “با وجود رگبار بی پایان درام های روستایی که در راه است، این ژانری است که هنوز کار می کند زیرا فیلم مناسب ساخته شده در این محیط می تواند ریشه و حال و هوای آن را به نمایش بگذارد. ” دیناملار به این فیلم ۲.۲۵ از ۵ ستاره داده است. Sruthi Ganapathy Raman از Film Companion نوشت: “اما وقتی فیلم نام تنها شخصیت زن اصلی فیلم را مشخص می کند، پس از ۹۰ دقیقه از زمان پخش، توکنیسم سر زشت خود را بالا می برد. و وفاداری آن آشکار می شود.” اشوین رام از Moviecrow امتیاز ۲ از ۵ را به فیلم داد و نوشت: «یک درگیری جنون آمیز و در عین حال جالب ارائه شده با فیلمنامه ای که باید دهه ها پیش ساخته می شد و یک درام احساسی که هیچ تنش یا عامل ریشه ای ندارد.» یکی از منتقدان سینما ویکاتان نوشت: «تیم «پاتاتو آراسان» با در نظر گرفتن یک داستان آشنای روستایی، فیلمی خسته کننده با صحنه هایی که جدید نیستند ساخته اند.

زیرنویس Pattathu Arasan 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی پادشاه سلطنتی ۲۰۲۲ این فیلم به طور آزمایشی Atharvaa 18 نام داشت. در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲، عنوان فیلم Pattathu Arasan اعلام شد و Lyca Productions اولین پوستر ظاهری فیلم را منتشر کرد. آشیکا رانگانات بازیگر چوب صندل برای ایفای نقش اصلی زن در این فیلم طناب زد. فیلم عمدتاً در مزرعه برگ فوفل در نزدیکی تانجاور فیلمبرداری شده است.

موسیقی فیلم توسط غیبران ساخته شده است که دومین همکاری او با آثاروا پس از تریگر و سومین همکاری با آ. سارکونام پس از واگای سودا وا و نایاندی است. اولین تک آهنگ با نام “Yaaro Yaaro Iva” در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.