تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 20:08
130 بازدید
کد خبر : 208796

۷۰۱ روستای خراسان رضوی درگیر تنش آبی هستند

۷۰۱ روستای خراسان رضوی درگیر تنش آبی هستند

به گزارش ایلنا از مشهد، سید ابراهیم علوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۲۱ روستای محروم استان خراسان رضوی در فاز نخست با اعتبار پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آبرسانی می‌شوند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اعتبار فاز دوم جهاد آبرسانی روستایی را ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد که صرف رفع تنش

۷۰۱ روستای خراسان رضوی درگیر تنش آبی هستند

به گزارش ایلنا از مشهد، سید ابراهیم علوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۲۱ روستای محروم استان خراسان رضوی در فاز نخست با اعتبار پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آبرسانی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اعتبار فاز دوم جهاد آبرسانی روستایی را ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد که صرف رفع تنش آب از ۵۸۰ روستا می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان با وجود شرایط سخت آبی، شبانه روز در تلاشند تا آب در اختیار همه قرار بگیرد، اعلام کرد: در یک سال گذشته ۴۱۱ روستا در استان خراسان رضوی از آب شرب برخوردار شدند.

علوی ضمن تبیین جایگاه خانواده‌ها به ویژه بانوان در مدیریت مصرف آب خاطرنشان کرد: آب و فاضلاب خراسان رضوی برای رفع نیاز آبی مشترکان اقدام به تولید ۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر آب در ثانیه می‌کند که در روزهای گرم سال با هزار و ۵۰۰ لیتر برثانیه کمبود آب مواجه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در پایان پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی روستایی در این استان را ۴۵ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.