تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 18:54
139 بازدید
کد خبر : 208834

پدر سام بنکمن-فرید، کارمند سابق ترامپ در میان شاهدان احتمالی محاکمه

پدر سام بنکمن-فرید، کارمند سابق ترامپ در میان شاهدان احتمالی محاکمه

به گزارش آینده نیوز و به نقل از رویترز نیویورک، ۳ اکتبر (رویترز) – بر اساس فهرستی که توسط دادستان در دادگاه خوانده شد، پدر و برادر سام بنکمن-فرید و همچنین آنتونی اسکاراموچی، سخنگوی سابق دونالد ترامپ، از جمله شاهدان احتمالی در محاکمه کلاهبرداری بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال هستند. سهشنبه. اسکاراموچی، پدر بنکمن-فرید جوزف بنکمن

Sam Bankman-Fried trial at Federal Court in New York

به گزارش آینده نیوز و به نقل از رویترز نیویورک، ۳ اکتبر (رویترز) – بر اساس فهرستی که توسط دادستان در دادگاه خوانده شد، پدر و برادر سام بنکمن-فرید و همچنین آنتونی اسکاراموچی، سخنگوی سابق دونالد ترامپ، از جمله شاهدان احتمالی در محاکمه کلاهبرداری بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال هستند. سهشنبه.

اسکاراموچی، پدر بنکمن-فرید جوزف بنکمن و برادرش گابریل بنکمن-فرید در فهرستی از شاهدان احتمالی بودند که دادستان دانیل ساسون در دادگاه در هنگام انتخاب هیئت منصفه در ابتدای محاکمه بنکمن-فرید خوانده بود تا ببیند آیا هیئت منصفه بالقوه آنها را می شناسد یا خیر.

این فهرست شامل شاهدان پیشنهادی دادستان و دفاع بود و هیچ تضمینی وجود ندارد که افراد نام برده شهادت دهند.

این آزمایش که انتظار می‌رود حدود شش هفته به طول بینجامد، تقریباً یک سال پس از سقوط FTX که بازارها را شوکه کرد و اعتبار بانکن-فرید را از بین برد، انجام می‌شود. انتخاب هیئت منصفه متشکل از ۱۲ هیئت منصفه و شش نفر جایگزین قرار است روز چهارشنبه ادامه یابد و پس از آن بیانیه های افتتاحیه برگزار شود.

دادستان های فدرال می گویند که بانکمن-فرید از زمان تأسیس صرافی ارز دیجیتال FTX خود در سال ۲۰۱۹ تا ورشکستگی آن در نوامبر ۲۰۲۲ از مشتریان خود اختلاس کرده است تا بتواند از صندوق سرمایه گذاری خود Alameda Research حمایت کند، املاک لوکس بخرد و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به نامزدهای سیاسی ایالات متحده کمک کند.

Bankman-Fried به هفت فقره کلاهبرداری و توطئه بی گناه است. او به مدیریت ناکافی ریسک اذعان کرده است، اما سرقت وجوه را رد کرده است. وکلای او در اسناد دادگاه اعلام کرده اند که قصد دارند استدلال کنند که رفتار FTX با وجوه مشتریان درست بوده است و دیگران در FTX و Alameda بیشترین تقصیر را برای شکست آنها به عهده دارند.

والدین متهم – بانکمن و باربارا فرید، هر دو استاد دانشکده حقوق استنفورد – ماه گذشته توسط مدیریت فعلی FTX شکایت کردند که آنها را متهم به استفاده از سرمایه شرکت برای ثروتمند کردن خود کرد. وکلای بانکمن و فرید این اتهامات را “کاملا نادرست” خواندند.

اسکاراموچی مدت کوتاهی به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید در دوران دولت ترامپ خدمت کرد. شرکت سرمایه گذاری او، SkyBridge Capital، زمانی صاحب سهام FTX بود.

لوئیس کاپلان، قاضی منطقه ای ایالات متحده، پس از اخراج تعدادی از افرادی که تعهدات شخصی یا حرفه ای داشتند یا فکر می کردند نمی توانند منصف باشند، جمعی از نزدیک به ۵۰ هیئت منصفه واجد شرایط را انتخاب کرد. این شامل مردی می‌شود که می‌گفت او و برادرش هر کدام از طریق سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ضرر کرده‌اند.

مرد گفت: «تقریباً از نظر مالی او را خراب کرد. وقتی کاپلان از او پرسید که آیا با این وجود این مرد می‌تواند منصف باشد، او پاسخ داد: “من واقعاً می‌خواهم باور کنم که می‌توانم، اما صادقانه بگویم، معتقدم که این موضوع روی من تأثیر می‌گذارد.”

BANKMAN-FRIED DEAL پیشنهاد نشده است
در ابتدای رسیدگی، کاپلان در دادگاه علنی به بانکمن-فرید گفت که در نهایت تصمیم او خواهد بود که در دفاع از خود شهادت دهد یا خیر، و از بنکمن-فرید پرسید که آیا متوجه می شود یا خیر.

میلیاردر سابق ۳۱ ساله پاسخ داد: بله. او کت و شلوار و کراوات راه راه پوشیده بود، با موهای فرفری و نامرتب خود که به شکلی مرتب تر کوتاه شده بود.

دادستان نیکلاس روس گفت که دو طرف هرگز در مورد توافق بالقوه اقرار به دادخواهی مذاکره نکردند و چنین پیشنهادی به بانکمن-فرید ارائه نشد.

سه نفر از اعضای سابق حلقه درونی بانکمن-فرید – کارولین الیسون، یکی از مدیران آلامدا و گری وانگ و نیشاد سینگ، مدیران سابق FTX – با دفتر دادستانی ایالات متحده در منهتن به توافق رسیدند و قرار است علیه او شهادت دهند.

طبق فهرستی که ساسون در دادگاه خوانده شد، هیئت منصفه همچنین ممکن است از وکلای سابق FTX، دانیل فریدبرگ و راین میلر، مدیر عامل سابق FTX، کنستانس وانگ، مدیر عامل سابق آلامدا سم ترابوکو و رایان سلامه، رئیس سابق شعبه باهامایی FTX، استماع کنند. .

سلامه ماه گذشته به اتهام توطئه اعتراف کرد اما با همکاری موافقت نکرد.

بانکمن-فرید از ۱۱ آگوست بازداشت شده است، پس از اینکه قاضی متوجه شد که او احتمالاً در دستکاری شاهدان بوده است – از جمله با به اشتراک گذاشتن نوشته های شخصی الیسون با یک خبرنگار. الیسون و بنکمن-فرید شرکای عاشقانه سابق هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.