تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 23:44
582 بازدید
کد خبر : 208633

نظارت میدانی فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی انهار کشاورزی

نظارت میدانی فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی انهار کشاورزی

با لایروبی رودخانه امیرکیاسر بندر کیاشهر به بیش از ۳۰۰ هکتار از شالیزارهای این منطقه که از محله های سخت آبخور شهرستان محسوب می شوند آبرسانی خواهد شد.   از آستانه اشرفیه، در راستای احتمال وجود تنش آبی  در فصل زراعی آتی و اهمیت کشت محصول برنج در منطقه و به منظور اتمام لایروبی ها

با لایروبی رودخانه امیرکیاسر بندر کیاشهر به بیش از ۳۰۰ هکتار از شالیزارهای این منطقه که از محله های سخت آبخور شهرستان محسوب می شوند آبرسانی خواهد شد.

نظارت میدانی فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی انهار کشاورزی

  از آستانه اشرفیه، در راستای احتمال وجود تنش آبی  در فصل زراعی آتی و اهمیت کشت محصول برنج در منطقه و به منظور اتمام لایروبی ها قبل از آغاز فصل کشاورزی، طبق برنامه ریزی های انجام شده به جهت لایروبی انهار و آب بندان های سطح شهرستان، خسرو آرنگ سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه به همراه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و رئیس امور آب این شهرستان و سایر عوامل  ذیربط  از محل لایروبی نهر امیرکیاسر بخش بندر کیاشهر بازدید بعمل آوردند.

لایروبی نهر امیر کیاسر به طول بیش از ۱ کیلومتر و از محل جزء ۲ بند « ز» تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ و پیمانکاران طرف قرارداد شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان در حال انجام است.

با لایروبی این رودخانه  به بیش از ۳۰۰ هکتار از شالیزارهای امیرکیاسر که از محله های سخت آبخور شهرستان محسوب می شود  آبرسانی خواهد شد.

_MG_4907

 

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.