تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:19
314 بازدید
کد خبر : 208848

شایعه جدید از کره، قاب تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ اولترا را تایید می کند

شایعه جدید از کره، قاب تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ اولترا را تایید می کند

به گزارش آینده نیوز و به نقل از گسمارنا قبلاً چند بار شنیده بودیم که گلکسی اس ۲۴ اولترا آینده سامسونگ دارای قاب تیتانیومی خواهد بود، بنابراین از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس پیروی می کند. و امروز شایعه دیگری که این بار از کشور مادر سامسونگ یعنی کره جنوبی سرچشمه می

New rumor out of Korea confirms the Galaxy S24 Ultra's titanium frame

به گزارش آینده نیوز و به نقل از گسمارنا قبلاً چند بار شنیده بودیم که گلکسی اس ۲۴ اولترا آینده سامسونگ دارای قاب تیتانیومی خواهد بود، بنابراین از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس پیروی می کند. و امروز شایعه دیگری که این بار از کشور مادر سامسونگ یعنی کره جنوبی سرچشمه می گیرد، این واقعیت را تایید می کند.

به گفته منابع ناشناس، S24 Ultra اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که دارای قاب بیرونی تیتانیومی است. بسته به استقبال از این ویژگی، شرکت ممکن است تصمیم بگیرد آن را به مدل های دیگر گسترش دهد.

شایعه جدید از کره، قاب تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ اولترا را تایید می کند
ما قبلاً چیزی مشابه شنیده بودیم، اما پس از آن، در اوایل اکتبر، یک شایعه دیگر را با ادعای اینکه S24، S24+ و S24 Ultra همگی فریم تیتانیومی خواهند داشت، رد کرد. اکنون فقط به Ultra بازگشته ایم.

گزارش امروز همچنین به ما می‌گوید که قاب‌های آلومینیومی فعلی برای سامسونگ کمتر از ۲۰ دلار قیمت دارند و کلید استفاده از تیتانیوم در مقیاس بزرگ‌تر، بازدهی خواهد بود – بازده پایین می‌تواند این قیمت را تا ۴ تا ۵ برابر افزایش دهد، که قابل قبول نیست. البته. پس بیایید انگشتانمان را روی هم نگه داریم.

سامسونگ به طور آزمایشی هدف خود را برای ساخت ۱۵ میلیون فریم تیتانیومی در ابتدا تعیین کرده است، که به طور تصادفی دقیقاً تعداد واحدهای گلکسی اس ۲۳ اولترا در سال جاری ارسال شده است – بنابراین واضح است که S24 اولترا دریافت کننده مورد نظر است.

در ادامه این گزارش آمده است که S24 Ultra صفحه نمایش تخت خواهد داشت و در حالی که قاب بیرونی تیتانیوم خواهد بود، فریم داخلی آلومینیومی خواهد بود – درست مانند آیفون های فوق الذکر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.