تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 16:17
26 بازدید
کد خبر : 208869

پرچمدار تاشو Honor Magic V3 اولین حضور جهانی خود را در نمایشگاه IFA در سپتامبر امسال خواهد داشت

پرچمدار تاشو Honor Magic V3 اولین حضور جهانی خود را در نمایشگاه IFA در سپتامبر امسال خواهد داشت

اگرچه Honor قول داده بود سریعتر حرکت کند، Honor Magic V2 هنوز هم زمان شیرین خود را برای رسیدن به اروپا سپری کرد – این تلفن در ابتدا در اواخر ژوئیه ۲۰۲۳ عرضه شد و تنها در اواخر ژانویه ۲۰۲۴ به اروپا آمد. جانشین آن قرار است سفر را بسیار سریعتر انجام دهد. Honor در

The Honor Magic V3 foldable flagship will make its global debut at IFA this September

اگرچه Honor قول داده بود سریعتر حرکت کند، Honor Magic V2 هنوز هم زمان شیرین خود را برای رسیدن به اروپا سپری کرد – این تلفن در ابتدا در اواخر ژوئیه ۲۰۲۳ عرضه شد و تنها در اواخر ژانویه ۲۰۲۴ به اروپا آمد. جانشین آن قرار است سفر را بسیار سریعتر انجام دهد.

Honor در IFA شرکت خواهد کرد و سه دستگاه کلیدی را به ارمغان می‌آورد: Honor Magic V3، Honor MagicPad 2 12.3 و Honor MagicBook Art 14 2024. رویداد بزرگ معرفی برای ۵ سپتامبر برنامه ریزی شده است، درست قبل از شروع رسمی IFA 2024.

پرچمدار تاشو Honor Magic V3 اولین حضور جهانی خود را در نمایشگاه IFA در سپتامبر امسال خواهد داشت
Honor Magic V3 به طرز خیره‌کننده‌ای نازک است تا ۹.۲ میلی‌متر تاشو داشته باشد و همچنین بسیار سبک، ۲۲۶ گرم است. این گوشی به گوشی‌هایی مثل گلکسی اس ۲۴ اولترا (۸.۶ میلی‌متر، ۲۳۲ گرم) یا آیفون ۱۵ پرو مکس (۸.۳ میلی‌متر، ۲۲۱ گرم) نزدیک‌تر است تا گوشی‌های تاشو مانند Galaxy Z Fold6 (12.1 میلی‌متر، ۲۳۹ گرم) یا پیکسل ۹. Pro Fold (10.5mm، ۲۵۷g).

با این حال، چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری بزرگ ۵۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی (بیشتر از گوشی‌هایی که در بالا ذکر کردیم) و حتی بهتر از آن، دارای یک سیستم دوربین توانمند – ۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۵۰ مگاپیکسل ۳.۵ برابر پریسکوپ و ۴۰ مگاپیکسل است. فوق العاده عریض

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.