تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 16:08
4 بازدید
کد خبر : 208874

سامسونگ گلکسی A16 5G با پشتیبانی نرم افزاری رکوردشکنی معرفی شد

سامسونگ گلکسی A16 5G با پشتیبانی نرم افزاری رکوردشکنی معرفی شد

سامسونگ گلکسی A16 5G خود را به پایان رسانده است و چند ارتقای قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود از جمله نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی و به روز رسانی ۶ سال نسخه اندروید در کنار ۶ سال وصله امنیتی را به همراه دارد. این سطح از پشتیبانی نرم‌افزاری برای دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه وجود ندارد و

Samsung Galaxy A16 5G announced with record-breaking software support

سامسونگ گلکسی A16 5G خود را به پایان رسانده است و چند ارتقای قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود از جمله نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی و به روز رسانی ۶ سال نسخه اندروید در کنار ۶ سال وصله امنیتی را به همراه دارد. این سطح از پشتیبانی نرم‌افزاری برای دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه وجود ندارد و به این معنی است که A16 5G تا ۳۱ اکتبر ۲۰۳۰ به طور کامل پشتیبانی می‌شود و آخرین اندروید را اجرا می‌کند.

Gaalxy A16 5G 6 سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت می کند Gaalxy A16 5G به مدت ۶ سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت می کند

بقیه مشخصات شامل Exynos 1330 در اروپا است که در آن A16 5G لیست شده است در حالی که انتظار می رود بازارهای دیگری مانند هند و تایلند به جای آن Dimensity 6300 را دریافت کنند.

سامسونگ گلکسی A16 5G با پشتیبانی نرم افزاری رکوردشکنی معرفی شد
این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی خارجی از کارت های microSD تا ۱.۵ ترابایت در دسترس است. گلکسی A16 5G به ۷.۹ میلی متر کاهش یافته و متاسفانه جک ۳.۵ میلی متری هدفون خود را از دست داده است.

این گوشی با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می شود و دارای Super AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی در داخل یک بریدگی قطره ای قرار گرفته است، در حالی که در پشت آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.